مرغ هارو با ادویه و زعفرون و نمک بذار مزه دار بشه
روش سلفون بکش بذار یخچال
روز بعد قشنگ ابش رو خشک کن و تو روغن سرخ کن
بعد جدا بسته به مقدار مرغت پیاز سرخ کن
دوباره یکم ادویه و زعفرون بزن
بعد مرغ هارو اضافه کن با پیازها تفت بده
چند دقیقه بعد یه تیکه کره بنداز
زیرش کم کن قشنگ به خورد مرغ بره
یه ده قیقه گذشت یکم زیر و روش کن
بعد اب بریز، من همیشه الو هم میریزم
یه الویی هست اسمشو نمیدونم شبیه الوبخاراست ولی خشک تره. خیلیییییی خوشمزه میشه
دیگه در قابلمه بذار با شعله ملایم مرغ ها مغز پخت بشه. رازش در کره و زعفرون فراوونه.
منم میخوام بدونم لایک کن بی زحمت
من مرغارو با نمک فلفل زرچوبه مالش میدم روشم پیاز خلال میکنم میریزم یکمم ابلیمو روش میریزم روشو سلفون میکشم یکم استراحت کرد سرخ میکنم تو قابلمه با شعله کم بعد سرخ شد از قابلمه در میارم رب با نمک فلفل تو روغن تفت میدم قشنگ سرخ شه بعد مرغارو میزارم توش روی مرغا پیاز هویج فلفل دلمه میزارم یه مقدار اب جوشم میریزم توش با یه چوب دارچین شعله کم میکنم قشنگ خودش مغز پخت میش جا میفته پایان کار موقع خاموش کردم یکم ابلیمو میزنم با یکم زعفرون من اینجوری درست میکنم خیلیا خوردن خوششون اومده
من مرغ و میزارم با پیاز پ سیر و یکم زردچوبه و برگ بو ابپز بشه بعد ابکش میکنم ی مخلوط از زعفرون و زردچوبه و ادویه کم و نمک و فلفل و پابریکا درست میکنم مرغا میغلطونم داخلش بعد سرخ میکنم
تو ی قابلمه پیاز تفت میدم هویج رنده درشت میزنم یا خرد میکنم ب همراه فلفل دلمه ای تفت میدم نمک و ایده جات میزنم ب همراه سس گوجه بعد مرغا میچینم روش و اب میریزم میزارم بپزه مثل بیرونیا میشه ی جورایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.