مبارکش باشه بسلامتی❤️
خود دکتر میگه
لباس زیر،پوشک ،شلوار گشاد تنش کن
عزیزم از تجربیات در رابطه با ختنه میگی
چند ماهگی ببریم بهتره؟
شما ۳ ماهگی بردین چطور بود؟ زود ببریم بهتره؟
عزیزم بعدا که وقت کردی بیا بگو از تجربیات. از دکتری که بردی.هزینه ی ختنه .روش..
روزی سه بار توی اب صابون بزارش زیاد بغلش نکن اذیت نشه اگرم کردی به پشت بغلش من استامیوفنشم بده
خود دکتر میگه
فقط بعد از سه روز حتماااا روزی دو سه بار چند دقیقه بزارش تو تشت آب ولرم تا زودتر خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.