۸ پاسخ

نئو ناستر عزیزم من گرفته بودم
روزی 3 بار میدادم هر دفه هم 5 قطرع

آیدی. روبیکا تو بده

مامان نفس ی گروه داریم روبیکا میخوای بیای ،اونجا همیشه حرف می‌زنیم از تجربه هامون

چون تا درجه رو ندوننن نمیشه سرخود بدی ،داروخانه هم نمی‌ده نسخه باید داشته باشی ،

خب عالیه منتظر باشین تا جواب بیاد که بدونن چی بدن بهتر باشه

اگه زردی داشته باشه ببر دکتر خودش قطره میده سرخود نگیر

لطفاً درخواست بدین

سلام فکنم بیلی استاپ باشه اول بپرس بهتره برا دخترت میخوای ؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار ومانیار مامان سامیار ومانیار ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی