آیا تو سزارین هم آدم میمیره یا نه

۲۵ پاسخ

😅😅ادم وقتی میمیره که عمرش تموم شه.چه سر زایمان باشه چه تو خونه چه خیابون..

عجب خواهرا فکرایی میکنید من واورژانسی بردن سزارین توریکاوری خونریزی کردم احیاشدم ولی نمردم

الان نشستیم ممکنه بمیریم اون ک ب زایمان ربط نداره وقتمون تموم شه در هر حال باشیم میمیریم

بهش فک نکرده بودم😂😂

اینجا کلی مادر باردار با استرس بارداری میگذرونیم ببین چه سوال های چرتی میپرسن عمر دست خداست به اینجور چیزا فک نکن

تموم عالم وآدم سزارین کردن نمردن توچرا باید بمیری بیخودی خودتو میترسونی

باز شروع شد باااااززز شروعععع شددددد😐😐😂😂😂

من یه دکتر رفتم قبل بارداری گفت سزارین سومی ممکنه در اثر چسبندگی خونریزی شدید کنی نمونی الان هر چی به زایمانم نزدیک میشه حرفای اون میاد تو ذهنم

منم مثل تو بودم همش میگفتم میمیرم 🤣

سوالت خیلی طبیعیه
من دو هفته به زایمانم مرگ خودم تصور میکردم بچم بدون مادر مونده صبح تا شب گریه میکردم 😂😂
و اینکه جواب سوالت یک درصد ممکنه همچین اتفاقی بیوفته اونم مادر اگه شرایط خاصی داشته باشه

بار داری کم خودش استرس داره با این فکرا بدتر ب خودتون استرس میدین ک چی بشه

بی خیال این همه زن میزان
نمیمیرن واسه چی بمیری

منم میترسیدم هزارتام فیلم ضبط کردم از خودم دارم شر و ور میگم 🤣🤣🤣

من میترسن بی هوشی بزنن و بهوش نیام🤣🤣

من از این میترسم که بی حسی بهم بزنن و دیگه حس به پاهام برنگرده و فلج بشم

منم میترسم و یادم میاد قرار طبیعی نتونستم ببرنم سزارین میفهمم قراره دو بار بمیرم
همسرم آی میخنده بهم آی میخنده
میگه انقدر ادایی شدی میترسم چیزی بگم بهت.
میگه کسی نمیمیره سر زایمان مگه زمان باستان الان

دور از جون.آدم در ی لحظه ی خوبم میتونه بمیره.
پس به اونجاهاش فکر نکن.تا خدانخواد برگی از درخت نمیفته.

به این چیزا فکر نکن عزیزم اصلا

وااااا😐😐😐😐

،😐😐😐😐

بله چرا که نه.خیلی پیش اومده

ممکنه

😂😂 چ سئوالی

چرا باید بمیره دوراز جون

آره😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی