سلام خانما فشار ۱۳ روی ۷ بالاس بنظرتون؟

۸ پاسخ

چه اسیریه منم امروز ۱۳ بود یه دستم ۱۱ همش خوب بودم اعصابم خورده

نه خیلی نگران نباش

سعی کن رو ۱۲ نگه داری، الانم اب خنک و پرتقال یا گریپ فروت بخور میاد پایین، مال من یه ساعت پیش ۱۳ بود گریپ فروت خوردم الان ۱۱ شده

دکتر من گفت از۱۲برای زن باردار بالا حساب میشه

برا زن حامله میگن تا ۱۲/۵خوبه

سلام عزیزم منم ۱۳ بود گفتن از ۱۴ خطرناکه حالا فعلا باید رعایت کنی نمک کم بخوری

فشار زن حامله حتی ۱۱ باشه دکتر میگه رعایت کن چون فشار ۹ بهترین فشار برای خانم های بارداره

آره بالا حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی