فشار ۱۱ رو ۷ نرماله یا بالاس

۴ پاسخ

نرماله

برای من هروقت میرم دکتر 11رو 6هست

خوبه جان

ن نرماله

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری