۳ پاسخ

وای دختر داشتن سخته

چیزی نیست، با آزیترومایسین رفع میشه

مال اینه دیر ب دری مایبیبش عوض کردی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی