خانما دل درد تو این هفته ها طبیعی گاهی میگیره گاهی ول میکنه

۲ پاسخ

منم که الان دارم و دراز کشیدم

آره طبیعیه عزیزم نگران نباش

یه خانمی اومده بود ۳۸ هفته
گفت همینجوریه ماما هم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد