بچه سه ماه چه سایز پوشک میبندین

۷ پاسخ

۳ یا ۴ هر کدوم راحت تره ببند.من ۴ بستم براش.

میگن هانیز سایزش نسبت به بقیه بزرگتر درسته

هنوز که اندازشه

کدوم مارک پوشک سایزش از همه بزرگتر هست

تا ۶ و نیم یا نهایتا هفت کیلو سایز سه براشون خوبه
من الان سه میبندم

من سایز۲

من ۴ماهشه۴ ولی ۳هم میشه،بهش

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۴ ماهگی
مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی