۲ پاسخ

فعلا استامینوفن ساده
ولی دکتر زنان بری بهتره

منم سرما خورده بودم هیچ دارویی نخوردم
دمنوش بابونه و آویشن خوردم و آب نمک غرغره کردم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان بردیا و برنا مامان بردیا و برنا ۶ ماهگی