۳۷.۱ تب نیس که🫠
ویروس جدید دختر منم همین بود خیال مردم خونه کرمه بعد ابریزش سرفه هاش شروع شد
۳۷و نیم به بالا تبه عزیزم
بدنش داغه ولی
پاشویه هم خوبه ولی کار خاصی نمیخواد بکنی فقط حواست باشه دائم چک کنی بالانره اگر رفت دارو بده و بیشتر پاشویه کن مایعاتم بیشتر بده بخوره حالا هر چی که میدونی بهتر میخوره اب شیر اب سیب و ..
چقد ناآرام
آروم باش چیزی نیست
تب نیست که ۳۷/۵ به بالا تبه پاراکید دادی بسته نیاز نیست کاری کنی
یه پیازبزار توجورابش
دستمال خیس بزار
پاشویه انجام بدین به این روش
کامل اب دستمال رو بگیرین کشاله ران بزارین بردارین باد بزنین دور ناف به همین ترتیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.