من چراهمش گشنم میشه🥺😂😂

۵ پاسخ

هفته های اول ضعف و گرسنگی خیلی طبیعیه/ زیاده روی نکن که اضافه وزن نگیری عزیزم

خیلی عجیبه من در حالی که یه چیزی هم میخورم گشنمه ولی در اون حال حالمم بهم میخوره 😐😂

منم همیشه ضعف دارم

چون دیگه دونفرید

لذت ببر 8 هفته ب اون هیچی میلت نمیکشه بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین ۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دهم بارداری