خانوما من خیلی ضعف میکنم و گشنم میشه

۸ پاسخ

منم اینجوری هستم و بدترم شده هرچی میخورم دو دقیقه بعد گرسنمه ضعف دارم انگار هیچی نخوردم

منم همینطور 🫠

منم دقیقا همینطورم

عزیزم برا سونو قلب نرفتی

طبیعیه ،منم همینطورم

وایییی من انقد میخورم خسته شدم

دقیقا منم همینم🤦🏻‍♀️

و منی ک ضعف دارم اما نمیتونم بخورم سریع بالا میارم 😭😭

سوال های مرتبط