اصلا تحمل نکنید و بخورید منم اینطوری هستم کلا نیم کیلو اضافه کردم اصلا بعد هر بار دکتر رفتنت باید اضافه کرده باشی
مخصوصا مغزیجات هم عالیه
این چه حرفیه اخه؟ باید بخوری سعی کن غذاهای مقوی و پروتئین دار بخوری و برنج و نون نخوری وگرنه اگه غذا کم بخوری خودت و بچه از بین میرین
ببین بخور ولی سالم بخور مثلا دکتر به من گفت مصرف پروتئن و ببر بالا که هم سیر بمونی هم الکی چاق نشی
من اینقدررر گرسنم میشه ک نگو ولی اصلا میل ب غذا ندارم🥹هرچی رو تصور میکنم بخورم حالم بد میشه چ برسه بزارم دهنم🥲همینجوری گرسنه موندم فقط آب میخورم
مگه چند کیلویی الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.