۳ پاسخ

من نان اپتی پرو میدم وزن دهی عالی داره

دختر من نان دل دردش کرد
گیگوز بده هم سبکه هم خوش هضم

من نان کامفورت میدم خوبه راضیم

سوال های مرتبط