خانما شماهم کمر درد داریدددددد

۱۲ پاسخ

سلام فاطمه جان هنوز اول شه ماه های بالاتر خیلی شدید میشه من مهره آخری کمرم موقع نشستن در میگیره

من یه سرفه بدی هم گرفتم الان درست دوماهه که سرفه ولم نمیکنه میرم دکتر میگه ریه ات عفونت کرده دارو میده میخورم فرقی نمیکنه یه بار دیگه میرم دکتر میگه احتمالا از معدته رفلاکس می‌کنه به خاطر اونه قرص فامو تیدین داده قبل غذا میخورم فرقی نمیکنه موقعی که سرفه میکنم از درد کمر نفسم میره

زیاااااااد

موقع خواب پشت کمرت بالشت بزار وسط پات هم بالشت کمرت آروم میشه
کارخونه سعی کن زیاد نکنی
من رعایت کردم درد کمرم خیلی بهترشد

ارهههههه😣😣

زیاد بشینم یا زیاد راه برم آره

عزیزم رفتی انتی

آره خیلی

پایینای کمرم خیلی درد می‌کنه موقع هایی که خیلی راه میرم یا کار میکنم بیشتر میشه موقع قدم برداشتن کمرم میگه الانه که بشکنم

شیاف بزار

ارههه

بسیارررر

سوال های مرتبط

مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری