اگر لکه تازه باشه با پودر صابون میره هم دستی داره هم ماشینی مارک فیروز ولی اگر نبرد یا چرب شده بود پودر لکه بر سپید خیلی خوب من دخترم ۵ سالش همش لباساش لک میکنه با این پودر میبرم
اسپری لکه بر پینو خوبه
پودر صابونم عالیه
پینو برای همه لباسای استفاده میکنم
پودر صابون برفش میکنه فقط باید با آب داغ مخلوط بشه
لکه بر فروش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.