۹ پاسخ

اینارو ابپز کردی بعد فریز کردی عزیزم؟

کلم بروکلی همیشه در دسترس نیس؟
چون من کدوحلوایی و لوبیا سبز و نخور فرنگی فریز کردم ولی کلمم بروکلی نگرفتم

منم دقیقا همین مدل و بسته های کوچیک فریز کردم

چه خوب منم ایده بردارم

چرا تازه تازه نمیدی بهش

نوش جونش

کاش تازه به تازه بدی

افرین
من چون خودم دوسندارم به دخترمم نمیدم😂

چقد زیاد

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۵ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۵ ماهگی