۳ پاسخ

این سوال منم هست دوقلو دارم خیلی ریز اند سه ماه و نیم هستن با وزن چهار کیلو و نیم میخام پایان چهار ماه غذا شروع کنم لطفا راهنمایی کنید چی بهتر

اخر پنج یا اول شش

از پایان ماہ پنجم۔یااا ششم

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان پرنیا مامان پرنیا ۱ سالگی
مامان مامان ابرا خانم💖😻 مامان مامان ابرا خانم💖😻 ۷ ماهگی