خانما میتونم برم ترمیم ناخن یا ضرر داره

۳ پاسخ

والا دکتر من گف هیچ مقاله ی علمی نیومده که ضرر داره اما هر روز زه چیزی برای ناخن در میارن گف شماام اگت حساسید ناخن نزارید جاش یه لاک ساده بزنید ولی من خودم کلا ناخنامو برداشتم لاکم حتی نزدم گفتم 9 ماه حالا واجب نیس حنی اگه یه درصد ضرر داشته باشه

سه ماه اول میگن خوب نیس بعد اونم مونده ب خود ادم ولی من حتی از هوش مصنوعی پرسیدم گف سه ماه اول نه

ضررداره حتی لاک هم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری