کاشت ناخن برم یا نرم؟ ضرر نداره؟

۱۲ پاسخ

نرو

نرو

ضرر داره عزیزم کاشت ناخن کشورهای خارجی حتی برای مردم عادی هم غیر مجاز اعلام کردن
حالا برای جنین که بیشتر آسیب داره

والله دکترا میگن مشکلی نیس
مگ اینکه موادش بو دار باش

بوی مواد ضرر داره

من ک ناخنم کاشته دکترم چیزی نگفت بهم ولی میگن ضرر داره ولی من هربار ک میرم ترمیم تا یه هفته انقدر بهش نگاه میکنم ذوق میکنم 😐🤣

ضرر داره

داره عزیزم

میگن نباید گذاشت منم عروسی دختر عمومه موندم

ضرر داره نرو

من که‌ میزنم دکترمم چیزی نگفته تا جایی که بوش خودتو اذیت نکنه ضرر نداره

دکتر من که آرایش هم ممنوع کرده چه برسه به کاشت

سوال های مرتبط

مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌وپنجم بارداری