مامانا شمام زیادمیخابین من کلافه شدم دیگ 😂

۶ پاسخ

من از بیخوابی کلافه ام

اولاش اره
ولی تو این هفته ها نه
اگه تو میتونی انقدر بخوابی خداروشکر کن😅

من شبا رو به زور میخوابم 🙂

من آرزومه راحت بخوابم

ارع عععععع

نه از اول خواب نداشتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری