۶ پاسخ

پسرمنم داره من خودمم داشتم تو بارداری

سلام دختر منم تیروئید داره

سلام چه علائمی داره٠؟

سلام بچه بزرگ من داشت دارو مصرف کرد الان شکر خدا خوب شده

تا ۳سال اونم اگه از سرشون بره..معمولا۹۰درصد خوب میشن

خواهر زاده من ۲۳ماهشه از اول تولد فهمید .قرص میخوره فعلا کنترله

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری