سونوگرافی هشت ماه کی باید بدیم

۲ پاسخ

یدونه ۳۲ دادم یدونه ۳۶ 😋

من یه سونو تو ۳۰ هفته دادم
یه سونوی رشد هم تو ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان الی مامان الی ۷ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی