عفونتت زیاده
اره عفونت داری جای باکتری منفی نزده
خوددرمانی با آنتیبیوتیک توصیه نمیشه
اگر فرد سوزش، تکرر ادرار، درد، یا بوی بد ادرار داره → عفونت فعاله و باید حتماً به پزشک مراجعه کنه برای آنتیبیوتیک مناسب.
🔹 اگر تب یا درد پهلو هم هست → میتونه عفونت شدیدتر (درگیر شدن کلیه) باشه و مهمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.