خانوما بنظرتون عفونت دارم یا نه !؟

تصویر
۴ پاسخ

عفونتت زیاده

اره عفونت داری جای باکتری منفی نزده

خوددرمانی با آنتی‌بیوتیک توصیه نمی‌شه

اگر فرد سوزش، تکرر ادرار، درد، یا بوی بد ادرار داره → عفونت فعاله و باید حتماً به پزشک مراجعه کنه برای آنتی‌بیوتیک مناسب.
🔹 اگر تب یا درد پهلو هم هست → می‌تونه عفونت شدیدتر (درگیر شدن کلیه) باشه و مهم‌تره

سوال های مرتبط

مامان ملورا🩷🐣 مامان ملورا🩷🐣 ۱ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد