۵ پاسخ

عفونت ندارم

برای منم آزمایش گلوگز دیروز انجام دادم امروز هم جوابش گرفتم یکی 124اولی دومی 125یعنی خیلی بالا هستش هنوز دکتر نبردن هفته آینده نوبت دکترم هستش

فکر کنم عفونتو همچنان دارم چون نوشته ۲۰۰۰ و گویا عفونتمم ترکیبی هستش اما من که آنتی بیوتیک خوردم چرا نرفته هنوز

ناشتات یکمی لب مرزه رعایت کن
عفونتو دقیق نمیدونم فکرنکنم داشته باشی

ن خوبه همچي

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیها🐣🐣 مامان جوجه رنگیها🐣🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی💙👶 مامان تودلی💙👶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته سی‌ام بارداری
مامان موش موشك 😍 مامان موش موشك 😍 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی