اگه عدد ان تی یا ازمایشت ریسک داشته باشه میفرستن .من سر دخترم ازمایشم ریسک داشت رفتم سلفری الان ب دکتر گفتم بارداری قبلی اینجوری بوده فرستاد سلفری
چه ربطی به بچه اول و دوم داره؟؟
سلفری بخاطر سن ۳۵ به بالا و اونایی که انتی پر ریسک دارن واجبه اول و دوم نداره
ازمایش سلفری کلا بعد انتی به دستور پزشکه ، اگه نیاز بشه بچه اول دوم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.