۶ پاسخ

رفتم ولی سر بچه پایین نیومده بود

فقط راه برو تا دردات منظم شع

من دیشب اینجوری بودم گفتن درد زایمانه

احتمالا اره ،ولی وقتی دردها منظم و نزدیک بهم شد برو ،الان خیلی زوده

احتمالا دردت شروع شده

فک میکنم وقای دردها منظم و پایدار باشه درد زایمان داره شروع میشه مراقب باش و اینکه بهتره دهانه رحم چک بشه ببینی چند سانت باز شده دوش آب گرم خیلی کمک میکنه

سوال های مرتبط