۵ پاسخ

احتمالا درد زایمانه ولی بذار بیشتر. بشه بعد برو بیمارستان اونجا اذیت نشی

همراه با دردش شکمتون سفت میشه؟
من زیردلم ازساعت 4 ونیم تاالان درد میکنه ولی شکمم سفت نشده چیکارکنم؟

اره داره کم کم شروع میشه منم از صبح ساعتی یبار بالا واژنم درد میگرف ول میکرد بعد تا ظهرش هر 5دقه شد دیگ عصرش رفتم بیمارستان

اره برو بیمارستان دهانه رحمت داره باز میشه

سلام گلم برو بیمارستان

سوال های مرتبط