احتمالا درد زایمانه ولی بذار بیشتر. بشه بعد برو بیمارستان اونجا اذیت نشی
همراه با دردش شکمتون سفت میشه؟
من زیردلم ازساعت 4 ونیم تاالان درد میکنه ولی شکمم سفت نشده چیکارکنم؟
اره داره کم کم شروع میشه منم از صبح ساعتی یبار بالا واژنم درد میگرف ول میکرد بعد تا ظهرش هر 5دقه شد دیگ عصرش رفتم بیمارستان
اره برو بیمارستان دهانه رحمت داره باز میشه
سلام گلم برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.