۸ پاسخ

به بچه ضرر نمیزنه بدن خودت از بین میره بعدم شیرت کم میشه به نظر من بیخیال

من ک دارم روزه قضاهامو میرم...شیر خودمم میخوره

واسه بچه نه ولی واسه خودت ضرر داره بدن به شدت کم آب میشه و کلسیم از استخوان مادر می‌کشه اگه چیزی نخوری
به نظر من روزه نگیر ولی بازم خودت صلاح میدونی

نه من قبلا گرفتم راحته

فکر نکنم ضرری داشته باشه،منم اگه خدا بخواد می خوام بگیرم...

رهبر گفتن اگه توانشو دارین وبه بچه ضرر نمیرسه میتونین بگیرین

منم همینطور

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۱۲ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی