به بچه ضرر نمیزنه بدن خودت از بین میره بعدم شیرت کم میشه به نظر من بیخیال
من ک دارم روزه قضاهامو میرم...شیر خودمم میخوره
واسه بچه نه ولی واسه خودت ضرر داره بدن به شدت کم آب میشه و کلسیم از استخوان مادر میکشه اگه چیزی نخوری
به نظر من روزه نگیر ولی بازم خودت صلاح میدونی
نه من قبلا گرفتم راحته
فکر نکنم ضرری داشته باشه،منم اگه خدا بخواد می خوام بگیرم...
رهبر گفتن اگه توانشو دارین وبه بچه ضرر نمیرسه میتونین بگیرین
منم همینطور
منم میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.