مامانا.
میشه روزه بگیرم تو شیردهی ضرر ندارد خب

۵ پاسخ

نگاه گلم اول اینک ب مقاومت وجودت نگاه کن ببین میتونی یانه
دوم اینک روزا خیلی کوچیک هستن تا تکون بخوری اذونه اگ بتونی بگیری ک عالیه
اگرم میدونی ک توانش نداری بزار ک دخترت بزرگتر شد بگیر

چرا ضرر داره هم داری به بدنت آسیب می‌زنی هم موادی تو اون شیر نمیمونه که بچه بخوره
ایشالا بعد شیردهی قضاش رو بگیر

من سر بچه اولم شیرم زیاد بود کامل روزه گرفتم. ولی شب تا صبح بیدار بودم و تایمی که روزه بودم بیشترش خواب بودیم. بستگی به بدنت داره. یکی دو روز امتحان کن

خودت ممکنه ضعف کنی‌‌..امتحان کن

اگ بچت غذا میخوره میتونی ولی خودتم اذیت میشی شیرتم کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۶ ماهگی
مامان رونیکا ودلماه مامان رونیکا ودلماه ۱ سالگی