این تو شیردهی ضرر داره؟

تصویر
۲ پاسخ

فکر نکنم استامینوفن ضرر داشته باشه . من چندین بار خوردم

آری
فقط استامینوفن ساده
این ضرر داره چون کافئین داره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۶ ماهگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان رونیکا ودلماه مامان رونیکا ودلماه ۱ سالگی
مامان جوجه رنگیا🐤🐣 مامان جوجه رنگیا🐤🐣 ۱ سالگی
مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی