قلیون تو شیردهی ضرر داره؟

۵ پاسخ

بابت شیر نمیگن که نکش. بخاطر ریه کوچولوت میگن نکش ضرر داره

حالا یکی دوباز هوسی اشکال نداره البته ک ما دکار نیستیم و نمیدونیم
ولی خواهش میکنم بچت نباشه

اصلا اشکال نداره

منکه میکشم گاهی

من یکی دوبار کشیدم تا الان که ضررشو ندیدم

سوال های مرتبط

مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان آریام 🥰 مامان آریام 🥰 ۱۴ ماهگی
مامان رونیکا ودلماه مامان رونیکا ودلماه ۱ سالگی
مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی
مامان کایــرا👧🏻🎀 مامان کایــرا👧🏻🎀 ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوقک مامان مامان فندوقک ۱۵ ماهگی