مامانا انرژی زا تو شیردهی ضرر داره؟؟؟

۴ پاسخ

من یباد خوروم قللا ک خودم شیر میدادم ، بچم ساعت خوابش ک شده بود و شیر خورده بود قبلش، خوابش نمیبرد
کلافه شده بود گریه میکرد

کم مشکلی نیست منم بعضی وقتا میخورم نمیتونم جلو خودمو بگیرم 🫢

مقدار کافئینش خیلی بالاس بنظرم خوب نیس

بخور ولی زیاد ن

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری