۶ پاسخ

نه چ ضرری

بخور کوچولوتم انرژی میگیره🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️

من نصف قوطی خوردم یه بار
بعدش دیدم روش نوشته توی دوران شیردهی و بارداری ممنوع ، بقیه شو نخوردم😁
حالا شمام مثل بارداری،یه کوچولو بخور هوس دلت بیوفته ، بعدش دیگه نخور

به نظر من ک نخور چون همینجوریشم برامون ضرر داره چه برسه تو شیردهی ک به بچه هم میرسه..جدای از اون قهوه ی خالی هم رو بچه تاثیر داره و بدخواب و بیقرارش میکنه، دیگه انرژی زا ک جای خود

یبار هیجی‌نمیشه

من ک ت بارداری میخوردم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی
مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی