سلام دوستان نوافن تو شیردهی ضرر داره؟

۳ پاسخ

دکتر به من گفت کدئین نداشته باشه میتونه بخوری

مقدار زیادش اشکال داره،من میگرن دارم دکتر برام نوشته هروقت میگیره میخورم چاره ای ندارم

اره ،فقط استامینوفن ساده،وایبوپروفن

سوال های مرتبط

مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی
مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان آریام 🥰 مامان آریام 🥰 ۱۴ ماهگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی