قلیون کشیدن تو شیردهی ضرر داره❓❓❓❓

۱۰ پاسخ

سلام بشدت

بله
مثل اینه که بچتم کشیده
البته با دوز پایینتر

من ک میکشم ن بابا چیزی نمیشه البته ما خودمون قلیون نداریم یوقتایی‌ جایی باشیم دورهمی‌ میکشم

بله نیکوتین قلیون از راه شیر واردبدن نینی هم میشه

آره اصلا نیاید بکشی

نه من میگشم

نع چ ضرری

بله داره ازراه خون من چندساله بخاطربارداری وشیردهی نکشیدم

اگه دو سیب آلبالو باشه نه اشکالی ندارد🥴😂


ضرر داره گلم

من همین الان دارم میکشم جات خالی😂😂
شیر نمیدم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان آریام 🥰 مامان آریام 🥰 ۱۴ ماهگی
مامان رونیکا ودلماه مامان رونیکا ودلماه ۱ سالگی
مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان کایــرا👧🏻🎀 مامان کایــرا👧🏻🎀 ۱۰ ماهگی