سلام بشدت
بله
مثل اینه که بچتم کشیده
البته با دوز پایینتر
من ک میکشم ن بابا چیزی نمیشه البته ما خودمون قلیون نداریم یوقتایی جایی باشیم دورهمی میکشم
بله نیکوتین قلیون از راه شیر واردبدن نینی هم میشه
آره اصلا نیاید بکشی
نه من میگشم
نع چ ضرری
بله داره ازراه خون من چندساله بخاطربارداری وشیردهی نکشیدم
اگه دو سیب آلبالو باشه نه اشکالی ندارد🥴😂
ضرر داره گلم
من همین الان دارم میکشم جات خالی😂😂
شیر نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.