۱۲ پاسخ

بله خیلی زیاد

سم انگار میدی بهش

نده ممکنه به مرور زمان قلبش سوراخ بشه ومعده زخم بگیره اشنباه میکنی میزاری بخوره

معلومه ک ضرر داره
پر قنده

والا تو اينستا ي پستي ديدم ي مردي با مصرف زياد انرژي زا دور از جون دخترت فلج شده

هییین وایییی شوخی نکن چقد زود مامان شدیییی

بله خیلیی

بلوغ زود رس میارع

خیلی ضرر داره گلم چرا میزاری

همه چي زيادش صد درصد ضرر داره

آره قند بالایی داره انرژی زا

بله عزیزم خیلی ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی