خانما من شیر خودمو میدم ضرر داره قلیون بکشم؟؟

۶ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت تا ۳ساعت شیر نده

من میکشم

آره منم میکشم چون واقعاً تفننی و تفریحیه دیگه چ کنیم

قطعا ضرر داره ولی منم میکشم🥲
تفریح دیگه ای نداریم که یه قلیونم نکشیم میپوسیم🤣

بله
مستقیم رو شیر تاثیر داره قلیون و سیگار

اره جان

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی