خانما کسی از این شربت تاحالا ب بچش داده

تصویر
۶ پاسخ

اره یک و نیم سی سی من دادم

ارع عزیزم سیتریزین هست ۲/۵ سی سی میدادم موقع مریضی

منم دادم برای حساسیت بچم بود

اره من دادم

بله من دادم

آره عزیزم سیتریزین هستش دیگه ‌.یه سی سی بده اگه آبریرش داره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان حناگلی😍 مامان حناگلی😍 ۲ سالگی
مامان یسنا گلی🖇️🥹❤️ مامان یسنا گلی🖇️🥹❤️ ۱ سالگی