فشار 11 روی 8 طبیعیه تو بارداری؟

۱۰ پاسخ

منم اکثرا همین حدودم

اره گلم خوبع

بستگی داره همیشه فشارات چند بوده مثلا من خودم همیشه فشارم ده بوده برای همون ۱۱نرماله برام ولی کسی ک همیشه فشاراش ۸یا۹..فشار۱۱ی مقدار لب مرزیه

برا من ۱۲
گفتن نرماله

ماله منم همیشه 10،11

من ۱۱ روی ۶یا ۷ هم شده با ضربان قلب بالا نمیدونم طبیعی هست یانه

خیلی خوبه نرماله
مال من ۸ روی ۵ هست

اره عزیزم

فشارت مياد ﭘايين مواظب خودت باش

اره من ۹ یا ۱۰ ام همیشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری