کیا تو اب زایمان کردن
بیاین از تجربه هاتون بگید

۲ پاسخ

منم شنیدم خیلی خوبه.منم اون موقع که زایمان میخاستم بکنم تالحظه ای که دردای بیرون اومدن جنین یعنی همون فشاراشروع بشه مامای عزیزم که الهی خیرببینه بهم میگفت حالت سجده وایسا

من دوستم انجام داد میگ خوب بود حالت داگی نشسته تو آب فک کنم

سوال های مرتبط