مال منم مقاومت به انسولینه
انسولین🥺
از هر کدوم چندتایی دارم😐🤦♀️🤷♀️
تروئید .وادرنالی 😁
تروئید .وادرنالی 😁
تروئید
بیشتر علائمشو دارم
منم مقاومت به انسولین وزنت چنده من 93بودم شدم122الان ی مدته دارم دارو مصرف میکنم 117شدم
من التهابی ...ولی صورتم پف نداره ...زیر چشمم داره
من فهمیدم سقطایی که داشتم بخاطر کبد چربم بود که باعث مقاومت به انسولین میشده و جنین بیشتر از یه حد رشد نمیکرد برا همین سقط میشد
تازه ازمایشم انزیمای کبدم خیلی خوب بود ولی رفتم سونو گفت خانممممم کبدت خیلی چربه گرید ۲ و ۳ هستی شما😐😂
والا من از هر کدوم ی چیز رو دارم😂
منم همه علائم هارو دارم نمیدونم کدومه 😬🙃
هر کدوم آیتم دوتاشو هستم
بارداری😂
همشو دارم والا😑😂
فک کنم ادرنالی
پولیپ😭😭😭😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.