۱۷ پاسخ

مال منم مقاومت به انسولینه

انسولین🥺

از هر کدوم چندتایی دارم😐🤦‍♀️🤷‍♀️

تروئید .وادرنالی 😁

تروئید .وادرنالی 😁

تروئید

بیشتر علائمشو دارم

منم مقاومت به انسولین وزنت چنده من 93بودم شدم122الان ی مدته دارم دارو مصرف میکنم 117شدم

من التهابی ...ولی صورتم پف نداره ...زیر چشمم داره

من فهمیدم سقطایی که داشتم بخاطر کبد چربم بود که باعث مقاومت به انسولین میشده و جنین بیشتر از یه حد رشد نمیکرد برا همین سقط میشد
تازه ازمایشم انزیمای کبدم خیلی خوب بود ولی رفتم سونو گفت خانممممم کبدت خیلی چربه گرید ۲ و ۳ هستی شما😐😂

والا من از هر کدوم ی چیز رو دارم😂

منم همه علائم هارو دارم نمیدونم کدومه 😬🙃

هر کدوم آیتم دوتاشو هستم

بارداری😂

همشو دارم والا😑😂

فک کنم ادرنالی

پولیپ😭😭😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

تاابد درکنارتمF تاابد درکنارتمF قصد بارداری
naze naze قصد بارداری
ماه پیــــشونی ماه پیــــشونی قصد بارداری