خیلی خیلی ترش میکنم چکارکنم من

۶ پاسخ

یکم گلاب با اب قاطی کن بهتر میشی

من از وقتی به ماما گفتم کفت اگر قند نداری ادامس بجو
ادامس نعنایی گرفتم هم نفخو خوب میکنه هم تا زمانی ک میجوم ن ترش میکنم ن اسید معدم تا مغز سرم بالا میاد خیلییییی روش خوبیه

دکتربه من گفت قرص لنزوپرازول بخور صبحا

کندر خوبه

وااای منم بدترت بستنی‌ بخور

من قسنی میخورم
منم هرچی میخورم ترش میکنم

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد