سلام من خیلی بشدت ترش میکنم بنظرتون چیکارکنم؟؟

۴ پاسخ

فاموتیدن بخور خوب میشی

ناشتا قرص فاموتدین بخور منم اینجوریم دکتر گف اوکیه

منم همینطورم

منم همینطورم
داخل گلوم ی جوری میشه و اب جمع میشه وقتی اینجوری میشم قرص معده میخورم
مامانم میگه به خاطر موهایی نی نی هست

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد