منم شبی ۲تامیخورم
من از سه ماهگی میخورم
من از ۱۲ هفته میخورم
بله من از هفته ۸ تا الان میخورم
روزی ۲ عدد به تجویز پزشک
سلام لباس بچهگانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون
hadis_xsd
من میخوردم یعنی باید بخورم اما کهیر میزنم دیگه نخوردم
اره ازاول
من شبی دوتا میخورم
من میخورم گلم بارداری قبلیم میخوردم
اره من شبی دوتا میخورم
اره من روزی دو تا برای خون رسانی بهتر
چرا تو بارداری تجویز میکنن می دونید برای چی می خورید؟
برای چی میخورین؟
اره من یک هفته اس میخورم
من از آنومالی ۲ تا میخورم
بلهههه اکثریت ، و خودم از وقتی تستم مثبت شد، خیلیا از قبلش میخورن دوران اقدام
من از ۲۵هفته دارم استفاده میکنم و تا ۳۶هفته باید بخورم 🥴
اره من میخورم
من میخورم
اره من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.