دخترا کسی تو بارداری قرص آسپرین خورده یا می خوره ؟

۲۰ پاسخ

منم شبی ۲تامیخورم

من از سه ماهگی میخورم

من از ۱۲ هفته میخورم

بله من از هفته ۸ تا الان میخورم
روزی ۲ عدد به تجویز پزشک

سلام لباس بچه‌گانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون
hadis_xsd

من میخوردم یعنی باید بخورم اما کهیر میزنم دیگه نخوردم

اره ازاول

من شبی دوتا میخورم

من میخورم گلم بارداری قبلیم می‌خوردم

اره من شبی دوتا میخورم

اره من روزی دو تا برای خون رسانی بهتر

چرا تو بارداری تجویز میکنن می دونید برای چی می خورید؟

برای چی میخورین؟

اره من یک هفته اس میخورم

من از آنومالی ۲ تا میخورم

بلهههه اکثریت ، و خودم از وقتی تستم مثبت شد، خیلیا از قبلش میخورن دوران اقدام

من از ۲۵هفته دارم استفاده میکنم و تا ۳۶هفته باید بخورم 🥴

اره من میخورم

من میخورم

اره من میخورم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان عزیزه دل مامان عزیزه دل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری