میدونین تو زنجان کجا شربت فاموتیدین داره؟

۸ پاسخ

برو قائم اونجا میشه اگه نشد بیا گلشهر فاز چهار تازه باز کردن تاروپودی اگه اشتباه نکنم من دنبال شربت بودم اونجا پیدا کردم از میدان امام حسین یکم بالاتره

پسر بزرگم ماشاالله انقد تپلی بود این یکی نه همه میگن تو به رادین بیشتر می‌رسیدی دلم می‌شکنه میگم بخدا به اینم میرسم میگن چرالاغره پس😔😔

نه پسر من میخوره ولی اصلا وزن نمیگیره

منم پسرم رفلاکس داره اصلا درست وزن نمیگیره الان باکلی لباس زمستونی هفته گذشته کشیدمش ۹۲۰۰بود

بوت رفلاکس داره؟!

فکر کنم ۱۹۹ اگه اشتباه نکنم باید صبح تا قبل ساعت ۱زنگ بزنی

بزن اطلاعات دارویی بهت میگه

شربتش سخت گیرمیاد منم مشهد به زور پیداکردم

سوال های مرتبط