از کجا بفهمم دکترم برام سونو ثبت کرده؟؟

۳ پاسخ

نه دیگه باید بهت میداد شنبه برو مطبش بگو ندادی کدو

نه هیچی نداد فقط گفت برات نوشتم الان چجوری برم سونو بدون کد رهگیری

بهت کد رهگیری نداده؟

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری