خانمای ۱۶ هفته چه مکمل و داروهایی میخورید؟

۴ پاسخ

قرص آهن ، فولیک اسید ، مولتی ویتامین ، ویتامین د ، مصرف میکنم

ویتامین د و قرص اهن ففول

من از ۱۴هفته کامل ، مولتی ویتامین مامالایف رو شروع کردم و اسید فولیک رو قطع کردم و آهن رو شروع کردم ویتامین دی ۱۰۰۰ ک از ۷ هفته هنوزم روزی ی دونه میخورم

من از ۱۶ هفته اسید فولیک رو حذف کردم دارم کلسیم _ویتامین دی_امگا ۳_مولتی ویتامین و قرص آهن میخورم.میخام به دکترم بگم منیزیم هم اضافه کنه واسه گرفتگی رگ هام

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان ندیم مامان ندیم هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی