۸ پاسخ

بسلامتی ان شاءالله.
زایمان اولته؟

بسلامتی عزیزم زایمان راحتی داشته باشی

به سلامتی انشاالله
طبیعی میاری؟ منم سزارینم حدودا ۲ اسفند میفته سزارینم

خوشبحالت ۹ روز مونده فقط🫠😍🥺

وای منم تاریخ 2 اسفنده

بسلامتی عزیز دلم 🥹

چرا استرس؟

به سلامتی به امید تک رقمی شدن منم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی